We gingen meestal voor een puntje, maar vaak ging het ook mis. Guldelj mag zich dat aanrekenen!!!! Te slappe mentaliteit. Nu wordt het puur degradatievoetbal met minstens twee zeer lastige tegenstanders: Twente en PSV. Ook Groningen uit is een moeilijke wedstrijd en ik vrees de thuiswedstrijd tegen RKC. Nacompetitie ontlopen wordt al zeer lastig, maar NAC moet er voor gaan om dat scenario uit te sluiten. Laten we beginnen met vol gas tegen Twente. Veel inzet en tot het gaatje... 0 0 Barry 02 april 2014, 22:42We hadden controle.
en stop aub met zeiken op onze trainer die man levert buiten dat het niet aanvallend is prima werk. 0 0 F6 03 april 2014, 09:59Meen je da echt Sjef??? Kom op zeg. 0 0 Chrisje 03 april 2014, 10:13F6 door gasten zoals jou is de sfeer fantastisch de laatste jaren! Chapeau. 0 0 koentje 03 april 2014, 10:18de wedstrijd tegen Rkc gaat cruciaal worden denk ik. 0 0 buurman 03 april 2014, 10:22Tsja... Zeker als we ook tegen twente geen punten pakken hebben we een vet probleem. Gisteren onverdiend verloren, maar het is ook de slemiel die degradeert.... Er is te lang geroepen dat we al veilig waren.
Nebo staat/stond en keek er naar, gaat geen passie van uit, jammer en waarom de jeugd geen kans geven. Dat is ook volgens de TD de toekomst, daar moet bij handhaving flink aan gewerkt worden. En waarom alleen in de tweede helft voetballen, onbegrijpelijk. die goal via het been van Drost kan gebeuren, maar waarom nu weer in de laatste minuten de puntjes weggeven, niet te vatten. Hoop er het beste van maar zo verder gaan maakt het drama alleen maar erger. Soms heb ik ook het idee dat de spelers niet in Nebo geloven. 0 0 Chrisje 03 april 2014, 08:09Volgens mij wint NAC van rkc hoor 0 0 enjoy. 03 april 2014, 08:20Het is nu wel genoeg geweest, straks met Pasen, de angsthaas wisselen, met deze trainer zal het nooit wat worden, ja de wisselbokaal, kampioen wisselen, en nog verkeerd ook.
0 0 Den Hoge 02 april 2014, 22:20We maken het onszelf weer onnodig lastig. Hier een overzicht van de laatste 4 speelronden van de, naar mijn mening, drie belangrijkste concurrenten op dit moment. We krijgen RKC dus nog thuis. Met 4 punten uit de wedstrijden tegen Twente, Groningen en PSV (laatste wedstrijd) en vooral een overwinning op RKC, zie ik ons in ieder geval wel op plaats 15 eindigen. Maarjah... als.
0 0 Hans 02 april 2014, 20:55Zeer slecht en onverwacht resultaat!! Was het verwijtbaar en vermijdbaar, dit verlies? 0 0 Rijen 02 april 2014, 20:57Nondeejupiler kut!!! COME ON NAC! 0 0 F6 02 april 2014, 20:58Zoveel punten laten liggen de laatste weken is toch om gek van te worre, zou er nu niemand weten dat de wedstrijd pas is afgelopen als de scheidsrechter heeft afgefloten? Ik ben bang dat het een onmogelijke opgave gaat worre met deze trainer en deze wedstrijdinstelling om ons nog te handhaven.
Een ding is zeker deze trainer staat volgend jaar nie meer voor de groep, dat is onmogelijk want zo blijft t niet goed gaan met da afwachtende kansloze voetbal. En dan die wissels?? 0 0 Chrisje 03 april 2014, 08:56Twente thuis is te pakken castan en bengston doen niet mee als we zaterdag ietsje meer geluk hebben dan wint NAC 0 0 die ne gast 03 april 2014, 09:11Wat een gezeur hier. Voor het begin van de competitie was iedereen het erover eens dat het uitgangspunt was om vooral niet te degraderen. We staan nu nog steeds boven de streep en hebben alles in eigen hand. Rechtstreekse degradatie wordt het sowieso niet meer.
Voor alle mensen die hier nu zo zeiken, even 'management of expectations': ook volgend jaar moeten we blij zijn met niet degraderen / de 15e plaats en zullen we tegen dit soort verliespotjes aanlopen. En dat heeft meer met de kwaliteit van de spelers te maken, dan met de kwaliteit van de trainer. Des te belangrijker dat wij als supporters de moed niet verliezen en achter het team blijven staan. 0 0 F6 03 april 2014, 09:20De supporters moeten week in week uit vol achter de ploeg gaan staan maar wanneer staan ze ns een keer vol achter ons? We krijgen alleen loze beloftes vooraf en flauwe excuses achteraf.
Sportstream24 | Gratis Sport Kijken!
Wanneer doen ze erns echt iets. 0 0 geel zwart 03 april 2014, 09:41Zaterdag voor de 3 punten gaan (die zijn noodzakelijk! ). Deze keer geen tikkie terug voetbal voor een puntje. Daar hebben we niks aan met deze stand. Aanvallende opstelling en gaan met het publiek erachter! Ik ben dat tikkie terug voetbal meer dan BEU! 0 0 sjef de gevulde koek 03 april 2014, 09:55Zit niet zo te zeiken over onze trainer die doet prima werk. met deze spelers kun je ook niet veel beter he. op papier hebben roda en nec betere spelers maar bakken er nog minder van. zaterdag volle bak in een uitverkocht stadion achter onze club dat is wat wij moeten doen.
GO AHEAD EAGLES-RKC Waalwijk LIVE STREAM Kijken
RKC Waalwijk - Go Ahead Eagles - Oddspedia
Go Ahead Eagles (@GAEagles) / Twitter
Live stream RKC - Go Ahead Eagles - - Sport in Nederland
Dat gaat zun eigen nu wreken. Broek zakt af van die Gudelj, dat kommentaar weer, goed gespeeld, veel kansen, tevreden over ut spel, pech, allemaal lulpraat, we zakken elke week verder in het moeras en tegen Twente missen we ook nog de enige met NOAD, Buys'! 0 0 O 02 april 2014, 22:53Hou mn hart al vast voor zaterdag! Waarom altijd weggeven in de laatste minuten? Of een voorsprong keer op keer uit handen geven? We gaan het zien... COME ON NAC! 0 0 sjef 02 april 2014, 22:53Nac kan thuis winnen van twente, als je van psv kan winnen en ajax en feyenoord op een punt kan houden in breda maak je zeker kans tegen twente! 0 0 O 02 april 2014, 22:56En altijd van die kut doelpunten: afgekeerd afstandscho/vrije trap slungelen in de 16 etc.
[LIVE KIJKEN!!] MVV Heracles kijken live stream 20/01/2023
RKC Waalwijk - Go Ahead Eagles Samenvatting - Eurosport
RKC Waalwijk - Go Ahead Eagles live uitslagen, H2H en
En nu is het al zo erg dat we ze zelf maar achter Jelle gaan schieten. Eerst moeten de spelers maar eens bij zichzelf te rade gaan. 0 0 cor taxi 02 april 2014, 21:333 Puntjes tegen Twente en het is klaar. Ik ben er zaterdag. Beetje lullig vlak voor tijd verliezen. Maar dat is des Nac. Kut...... komt allemaal goed boys. 0 0 Bredafun 02 april 2014, 21:38Wat een klotespel heeft nac weer eens laten zien.
Go Ahead Eagles | Deventer - Facebook
Een afkoopsom is goedkoper dan afdalen naar de anonimiteit, dit jaar zou voor mij een jubileumjaar moeten zijn, ging voor het eerst naar de Beatrixstraat in 1954, heb al vele trainers meegemaakt, maar deze zorgt ervoor dat het voor mij een afscheidsjaar word. Dank je wel. 0 0 F6 03 april 2014, 08:56Het is steeds n herhaling van de week er voor, pech, we hadden dit of dat moeten doen, we waren beter, we hadden geen geluk, we hadden ze bijna op de knieën, als als als. Maar als telt niet, we staan steeds voor lul. En achteraf is het janken. En tenslotte is die Gudelj weer eens nie ontevreden, waar haalt ie het steeds vandaan, wat un lapswans.
NOS Studio Sport Eredivisie gemist? Start met kijken op - NPO
RKC Waalwijk - Go Ahead Eagles | 21 januari