Fodbold-festival med en sommerkamp mellem FC København og St. Pauli fra Hamburg. Men den han politiet aflyst, da de anser den som en 'højrisiko-kamp'. - Det er Fyns Politi, der har meddelt os dette. Jeg ved, at de har haft kontakt til alle deres tilgængelige kilder, før det er sket. Det er ærgerligt, men vi kan ikke gøre andet end tage dette til efterretning, siger næstformanden i Horne fS´ fodboldafdeling, Hans Martin Møller til fyens. dk. Festen bliver dog ikke helt aflyst, bare udsat et par dage.
FC Midtjylland
Tickets - FC St. Pauli
Hele holdet er gode til at bevare motivationen, fordi vi ved, der ligger nogle fede kampe og venter. Når vi først begynder med træningskampene, bliver det hele også mere interessant. Det er ikke det sjoveste at lave en masse løb og fitness her i opstarten, men det er en del af det, fortæller Isaksen. Lørdag tager FCM hul på deres testkampe forud for et forår, hvor de i første omgang skal få dem med i top-6.
Vores eneste formål er at give dig det bedste overblik over hvilken sport der sendes LIVE på TV og Stream, samt hvor. Hvis du klikker på en kamp/event, kan du finde mere info, samt tilføje kampe/event til din kalender med ét klik. På kampe har du også muligheden for at give dit bud på resultatet. I vores kalendere kan du tilføje kampe automatisk til din kalender, som derefter vil blive opdateret med tider og TV info Med kan du anbefale kampe/events til andre brugere af Sofabold. Som registeret bruger på Sofabold, har du mulighed for at vælge favorithold og turneringer / sportsgrene - disse vil blive markeret med rødt på side, så du har det bedste overblik.
Isaksen: Det er det store mål for migDet er ikke længe siden, at det vakte opsigt, da FC Midtjylland-profilen Gustav Isaksen delte billeder fra den italienske hovedstad, Rom, i den seneste weekend. Dog var der kun tale om en mindre ferie til landet, som han er blevet sat voldsomt i forbindelse med efter 5-1-sejren over Lazio i Europa League i efteråret. Han er nu tilbage på træningsbanen i det midtjyske, hvor han i et interview med klubbens hjemmeside fortæller, hvordan han har det. - Jeg har det godt på holdet og føler mig i en fysisk stærk forfatning. Lige nu ser det godt ud, men der er selvfølgelig fortsat en masse ting, vi skal have trænet, så vi står helt perfekt til de første officielle kampe i sæsonen, siger kantspilleren og fortsætter: - Det handler om at holde snuden lige i sporet. Hele holdet er gode til at bevare motivationen, fordi vi ved, der ligger nogle fede kampe og venter.
FCM stod for flot generalprøve - TV 2 - TV2 Sport
Reservens triumfHov, giv os lov at afspille artiklen. Den er klar, når du har klikket 'Tillad alle' Mogens Laursen kom ind og scorede lige før lukketid. FC Midtjylland banker for alvor på til en topplacering i Superligaen. Og det kan de takke ikke mindst Mogens Laursen for. 18 minutter før tid i hjemmekampen mod AaB afløste den 20-årige angriber Christian Lundberg - og nøjagtig ét kvarter senere scorede han sejrsmålet. U21-landsholdsspillerens første fuldtræffer i Superligaen siden 23. oktober i fjor. "Min selvtillid er generobret, " fastslog Mogens Laursen, der efter kampen indrømmede, at de seneste måneder ikke har været nogen dans på roser.
Fire FCM-kampe i vente: TV MIDTVEST skruer op for live
Mere live-fodbold på TV MIDTVEST - DIGITALT.TV
Isaksen: Det er det store mål for migDet er ikke længe siden, at det vakte opsigt, da FC Midtjylland-profilen Gustav Isaksen delte billeder fra den italienske hovedstad, Rom, i den seneste weekend. Dog var der kun tale om en mindre ferie til landet, som han er blevet sat voldsomt i forbindelse med efter 5-1-sejren over Lazio i Europa League i efteråret. Han er nu tilbage på træningsbanen i det midtjyske, hvor han i et interview med klubbens hjemmeside fortæller, hvordan han har det. - Jeg har det godt på holdet og føler mig i en fysisk stærk forfatning. Lige nu ser det godt ud, men der er selvfølgelig fortsat en masse ting, vi skal have trænet, så vi står helt perfekt til de første officielle kampe i sæsonen, siger kantspilleren og fortsætter: - Det handler om at holde snuden lige i sporet.
Pause i Superligaen – Fokus på FC Midtjylland - TV3 SPORT »
"Selvom jeg med ti scoringer siden sæsonstarten føler, at jeg har leveret varen, er jeg røget ind og ud af holdet. Klart frustrerende. Men mon ikke det ovenpå denne succesoplevelse nu er min tur til at spille en hel kamp, " kommenterede Mogens Laursen. Tilskuerne på Ikast Stadion havde så småt indstillet sig på, at den kedelige fodboldkamp ville ende målløs, da Mogens Laursen slog til. Han modtog bolden midt på AaBs banehalvdel efter indledende ping/pong-spil mellem Peter Sand og Frank Kristensen, løb fra Lennart Bak og sendte bolden med et velplaceret indersidespark fra udkanten af straffesparksfeltet forbi Jimmy Nielsen.
Jeg har stadig meget at lære. Og før jeg har erobret en stamplads på FC Midtjyllands hold, skal jeg ingen steder, " fastslog Mogens Laursen. I AaB's omklædningsrum ærgrede Lennart Bak sig over, at han ikke nåede at få tacklet Mogens Laursen i skudøjeblikket. "Jeg ved ganske enkelt ikke, hvad der skete, da han scorede. Men lige pludselig stod han fri.
Politiet aflyser FCK-St. PauliFC København... 1. jun. 2011 kl. 18:55 Gem artikel Gemt artikel Fyns politi betragter en sommerkamp mellem FCK og tyske St. Pauli som en 'højrisiko-kamp' og vil ikke tilade den på et lille stadion FCK'erne kunne have fået endnu en 'badedyrs-fest' på Fyn, men den er aflyst (Foto: Lars Poulsen) Der skulle have været fest i Horne på Fyn den 1. juli.
"Et rigtigt centerforward-mål. Og nu er klubbens målsætning om at slutte Superliga-debutsæsonen i top-8 med 100 procents sikkerhed opfyldt, hvorefter vi stille og roligt kan begynde at kigge opad i tabellen, " bemærkede Mogens Laursen, der de seneste måneder er blevet sat i forbindelse med italienske Brescia og tyske St. Pauli. "Men jeg har ikke udlængsel.
FORSIDE | SOFABOLD FORSIDE | SOFABOLD FГҐ det fulde overblik over hvad sport der sendes direkte/live pГҐ TV. Sofabold giver dig det fulde overblik med nem mulighed for at tilfГёje til din kalender. Klik pГҐ kampe/events for mere infoStem pГҐ resultatet ved at klikke pГҐ kamp × Velkommen til Sofabold. dk Sofabold er en TV guide til sport pГҐ TV og Stream.
FC St. Pauli-AaB 0-2 - AaB TV
Livescore | Fodbold livescores | Fodbold resultater
Stream dagens kamp mod FC St. Pauli her - Odense Boldklub
Pauli fra Hamburg, og han er klar over, hvad dysten med tyskerne skal bruges til - og hvordan målsætningen for foråret ser ud for ham selv. - Lige nu er det vigtigste, at vi som hold kommer med i top-6. Hvis vi lykkes med det, synes jeg virkelig, vi har potentiale til at fyre den af. Det store mål for mig selv er at score endnu flere mål og få lagt på der. Generelt skal vi lave flere mål i offensiven, og det arbejder vi hårdt på at forløse her i opstarten, lyder det fra Gustav Isaksen.
Når vi først begynder med træningskampene, bliver det hele også mere interessant. Det er ikke det sjoveste at lave en masse løb og fitness her i opstarten, men det er en del af det, fortæller Isaksen. Lørdag tager FCM hul på deres testkampe forud for et forår, hvor de i første omgang skal få dem med i top-6. Opgøret er mod tyske St.
TV MIDTVEST og Arbejdernes Landsbank bliver en del af pre